مدیر امور آبفای فیض آباد گفت: برای اجرای پروژه انتقال آب شرب از دشت ازغند به شهر فیض آباد تا کنون 45 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر: ۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 25 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حسین نجار احمدآبادی در گفتگو با سیمای مه ولات، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین و روزه داران در ماه مبارک رمضان و با اشاره به نامگذاری هفته اول تیرماه به نام هفته صرفه جویی مصرف آب، اظهار کرد: اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب نیازمند همکاری همه جانبه مردم است.

وی فرهنگ سازی در خصوص مصرف بهینه آب در کشور را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این امر نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی، رسانه های جمعی و مردم است.

این مقام مسئول در خصوص اجرای پروژه انتقال آب شرب از دشت ازغند به شهر فیض آباد گفت: این پروژه که به بهبود کیفیت و تا حدودی کمیت آب شرب شهر فیض آباد کمک می کند، با دبی ۱۸۰ لیتر بر ثانیه به زودی به بهره برداری می رسد.

مدیر امور آبفای فیض آباد تصریح کرد: برای اجرای این پروژه که از سال ۸۹ عملیات اجرایی آن آغاز شده است، تا کنون ۳ حلقه چاه حفر و تجهیز شده و ساخت مخازن ۲هزار مترمکعبی ذخیره و ۵۰۰ مترمکعبی جمع آوری و همچنین ۲ مخزن ۱۰۰ مترمکعبی فشارشکن به اتمام رسیده است.

نجار احمدآبادی با بیان اینکه طول خط انتقال آب از دشت ازغند به شهر فیض آباد ۲۵ کیلومتر است، اضافه کرد: برای اجرای این پروژه تا کنون ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار