بزرگان فوتبال و ورزش ایران به‌منظور افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای چغان به لارستان سفر می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 27 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: محمدحسن طیبی  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر بزرگان فوتبال کشور به‌منظور افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای چغان و تجلیل از خیرین عرصه ورزش به لارستان، اظهار داشت: این برنامه با حمایت اداره ورزش و جوانان لارستان و به همت اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل و تامین‌کننده توپ‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لارستان در روز سه شنبه 14 آذرماه و همزمان با هفته وحدت میزبان بزرگان فوتبال ایران است، افزود: این برنامه بزرگ با حضور جمع زیادی از مشاهیر پرافتخار فوتبال ایران و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان درباره مهمانان دعوت شده تصریح کرد: در این برنامه علی کفاشیان، سردار عزیز محمدی، خداداد عزیزی، حمید استیلی، رضا شاهرودی، عادل فردوسی‌پور، جواد خیابانی، محمدرضا میثاقی و جمع زیادی از اصحاب رسانه و سردبیران خبرگزاری‌های مهر، ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ورزش و برنامه تلویزیونی پرمخاطب 90 به اتفاق نماینده استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس به لارستان سفر می‌کنند.

طیبی در پایان اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی روستای چغان از توابع بخش جویم لارستان با اعتباری افزون‌بر 600 میلیون تومان با امکاناتی مدرن توسط اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل احداث شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار