فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس آگاهی استان در بازرسی از ۴ انبار در شهر مشهد ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف کرد.
کد خبر: ۵۳۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 28 November 2017
به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان روز گذشته مرحله‌ای دیگر از طرح مبارزه با قاچاق کالا را در سطح شهر مشهد به‌اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با یکسری تحقیقات گسترده میدانی و کار اطلاعاتی 4 انبار کالاهای قاچاق را در منطقه خین عرب و خیابان‌های محتشمی و هاشمیه شناسایی و کنترل نامحسوس و اطمینان از دپو کالاهای قاچاق با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

سردار کریمی تصریح کرد: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی در عملیات‌های مجزا در بازرسی از انبارها 172 ثوب انواع البسه زنانه، 279 ثوب انواع پوشاک مردانه، 1350 عدد انواع پتو، ملحفه، روتختی و حوله قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که ارزش این محموله 3 میلیارد و 550 میلیون ریال برآورد شده است بیان داشت: در این رابطه چهار متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار