رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی گفت: ورزشکاران به مسابقات پارا آسیایی امارات در رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ آذرماه اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۳۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 28 November 2017
به گزارش تابناک : هادی رضایی اظهار داشت: نخستین اقدام در چند روز آینده توسط هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی، اعزام چند ورزشکار به مسابقات پارا آسیایی امارات در رده سنی جوانان زیر 19 سال در تاریخ 17 تا 19 آذرماه است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی با اشاره به انجام تمامی برنامه‌ها تا پایان سال 96 گفت: مسابقات تنیس روی میز با شرکت بانوان و آقایان به‌صورت جداگانه در چند روز آینده، از برنامه‌های نوشته شده توسط این هیئت در تقویم امسال است.

رضایی تصریح کرد: اعزام ورزشکاران استان به مسابقات بوچیا، برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته در دو هفته آتی و برپایی مسابقات قهرمانی کشور دسته یک از سایر فعالیت‌های هیئت جانبازان و معلولان برای ورزشکاران تا پایان سال 96 است.

وی با اشاره به حمایت مخابرات خراسان‌رضوی از هیئت جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی در زمینه مسابقات آتی متشکل از آقایان خاطرنشان کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر در سالن شادروان حمیدی در چند هفته آینده برگزار می‌شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار