رزمی کاران استان قزوین عازم رقابت‌های پنچاک‌سیلات قهرمانی کشور شدند.
کد خبر: ۵۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ورزش‌های رزمی استان در حالی عازم گلستان محل برگزاری رقابت‌های پنچاک‌سیلات قهرمانی کشور شد که در مجموع هشت ورزشکار تیم استان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

مسابقات رشته رزمی پنچاک سیلات قهرمانی کشور از آنجا دارای اهمیت بالایی است که این پیکارها حکم انتخابی تیم ملی و محک زدن رزمی‌کارانی بوده که سودای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی را در سر دارند و همین مسئله موجب شده که رزمی‌کاران استان تمام توان خود را برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها در مقابل رقبا به کار گیرند.

رشته رزمی پنچاک‌سیلات از جمله رشته‌های ورزشی است که ورزشکاران استان همواره در مسابقات کشوری موفق شده‌اند در مقابل رقبا خوب ظاهر شوند و در طول یک دهه گذشته ورزشکاران قزوینی در این مسابقات خوش درخشیده و عناوین خوبی را به دست آورده‌اند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اعزام رزمی‌کاران استان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم ورزش‌های رزمی استان در قالب تیم پنچاک‌سیلات در مجموع با ترکیب هشت ورزشکار در دو بخش مردان و زنان حضور پیدا کرده است.

افشین هادی‌چگینی افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های پنچاک‌سیلات قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی و شناخت نفرات راه یافته به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی را دارد، بدون شک این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم پنچاک‌سیلات مردان استان را در این رقابت‌ها حسین پنجه‌علیزاده، رحیم مسگری، پویان رحمانی، رضا معروفی و رضا شاه‌محمدی در اوزان منهای 55، منهای 60، منهای 65، منهای 70 و منهای 75 کیلوگرم همراهی می‌کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین یادآور شد: یونس جوادی و حبیب‌الله گودرزوندچگینی هم به عنوان سرمربی و سرپرست هدایت رزمی‌کاران استان را در این مسابقات برعهده دارند.

هادی‌چگینی عنوان کرد: سمیه خانبابایی در وزن منهای 55 کیلوگرم، فاطمه نوروزی در وزن منهای 60 کیلوگرم و تهمینه کربلایی هم در وزن منهای 65 کیلوگرم هم از جمله ورزشکارانی هستند که تیم رزمی بانوان استان را در رقابت‌های پنچاک‌سیلات قهرمانی کشور همراهی می‌کنند.

این مسؤول ورزشی مطرح کرد: تهمینه کربلایی صادقی و سحر حیدری هم به عنوان مربی و سرپرست هدایت بانوان رزمی‌کار استان در این مسابقات را برعهده دارند.

گفتنی است، سید علی غیاث‌الحسینی و محمدرضا لشنی هم دو داوری استان که به نمایندگی از استان در رقابت‌های پنچاک سیلات قهرمانی کشور قضاوت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار