مدیرعامل یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد معتقد است که در ایام غیرپیک که با کاهش سفر به مشهد مواجه هستیم، توسعه و رونق تورهای پیست اسکی در نزدیکی این شهر می‌تواند باعث ماندگاری زائران و گردشگران در فصل زمستان شود.
کد خبر: ۵۳۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 04 December 2017

به گزارش تابناک : امیرسامان سایه‌بان اظهار کرد: ساخت پارک‎های آبی، میزان ماندگاری خانواده‌ها در مشهد را یک روز افزایش داد لذا باید تلاش شود تا با ایجاد جاذبه در مشهد، ماندگاری مسافران را افزایش داد.

وی با بیان اینکه زائرسراهای دولتی به موازی‌کاری با بخش خصوصی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بانک‎ها و ارگان‌هایی که تخصصشان هتلداری نیست اقدام به ایجاد واحدهای اقامتی کردند و این ارگان‌ها تمام میهمانان خود را میزبانی می‌کنند.

سایه‌بان اضافه کرد: اگر این ارگان‌ها با هتل‌ها که حرفه آن‌ها هتلداری است قرارداد ببندند خدمات بهتری به مجموعه خود ارائه می‌دهند و هتل‌ها نیز از خطر ورشکستگی و رکود اقتصادی نجات می‌یابند. برخی از زائرسراها نیز زیان‌ده هستند و وجودشان باعث زیان به هتل‌ها نیز شده است.

مدیرعامل یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد گفت: اکنون درصد اشغال هتل‌های رینگ یک که در حریم حرم هستند 40 تا 50 درصد است و وضعیت هتل‌های دورتر مشهد بسیار کمتر است.

وی با اشاره به راهکارهای افزایش زائر در مشهد بیان کرد: جشنواره‌ها و کنگره‌های علمی و طبیعتا برگزاری نمایشگاه‌ها و کنسرت‌ها باعث جذب گردشگر می‌شود، مسوولان شهری به میزان اشغال هتل‌ها می‌توانند کمک زیادی کنند، اگر دقت کنید ظرفیت هتل‌های اطراف نمایشگاه‌هایی که در تهران برگزار می‌شود معمولا پر است.

مدیرعامل یکی از هتل‌های سه ستاره مشهد با بیان اینکه ساخت هتل در مشهد به نسبت سرمایه‌ای که هزینه می‌شود توجیه اقتصادی ندارد، افزود: اکنون عرضه بیشتر تقاضا است و مهم‌ترین عامل این وضعیت زائرسراهای ارگان‌های مختلف به ویژه بانک‌ها است.






منبع : ایسنا 
برچسب ها: پیست اسکی ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار