نختسین نمایشگاه‌ توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد با حضور و مشارکت 40 سمن در اردبیل برپا شد.
کد خبر: ۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶ 16 February 2015

به گزارش فارس، در مراسم افتتاح این نمایشگاه که پیش از ظهر امروز در تالار ختایی اردبیل برگزار شد، دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تشکل‌های غیردولتی اردبیل اظهار داشت: در حالی امروز شاهد افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی سمن‌ها در اردبیل هستیم که سال‌های سال آرزو داشتیم تا این مجموعه‌ها بخشی از فعالیت‌های خود را در معرض دید و نمایش بگذارند.

رضوان باقالاچی گفت: در این نمایشگاه تلاش کردیم تا توانمندی‌ها و دستاوردهای سمن‌های فعال در استان را که کارنامه موفقی را در سال‌های اخیر به نمایش گذاشته‌اند در این نمایشگاه گردآوری کنیم و در معرض دید مخاطبان قرار دهیم.

وی افزود: از مجموعه 200 تشکل مردم نهادی که در استان اردبیل فعال هستند ما تنها موفق شدیم به رغم درخواست‌های بسیار زیاد عملکرد 40 سازمان مردم نهاد را در این نمایشگاه و در قالب 40 غرفه در معرض دید قرار دهیم.

دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های تشکل‌های غیردولتی اردبیل برپایی این نمایشگاه را یک حرکت ابتکاری مناسب برای نشان دادن توانمندی‌های بیشتر اعلام کرد و یادآور شد: ما در قالب کمیته‌های مختلف نظیر مراسمات، تبلیغات، روابط عمومی، علمی و آموزشی و ارزیابی نظارت سعی خواهیم کرد تا فعالیت این مجموعه‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

باقالاچی تصریح کرد: علاوه بر تلاش هیئت داوران برای انتخاب سمن‌های موفق دو غرفه برتر نیز از دید مردم انتخاب شده و از آنها تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: زمان برگزاری این نمایشگاه و ساعت فعالیت آن به گونه‌ای طراحی شده تا علاوه بر دستگاه‌های عمومی و دولتی دانش‌آموزان نیز بتوانند در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و فعالیت ‌مثبت و سازنده را انجام دهند.

نختسین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سازمان مردم نهاد اردبیل از امروزبه مدت چهار روز و از ساعت 10 صبح تا 17 عصر در محل تالار ختایی اردبیل دایر است که مردم می‌توانند از این نمایشگاه که شامل 40 غرفه از فعالیت سمن‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و خیرخواهانه است بازدید کنند که در این نمایشگاه خیرین مدرسه‌ساز، ‌انجمن حمایت از کودکان مستمند و سرطانی، ‌انجمن معتادان گمنام، موسسه خیریه آبشار عاطفه، کانون فرهنگی تبلیغی مناجات، انجمن کاهش آسیب اعتیاد همیاران پاک، موسسه راهیان صادق، انجمن ستاره‌شناسان و کیهان بی‌کران، موسسه نیکوکاری حضرت فاطمه (س)، بنیاد کودک و تشکل‌های غیردولتی زیرمجموعه سازمان فرهنگی، ورزشی، بهزیستی، ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد و محیط زیست مشارکت کرده‌اند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار