مدير امور دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبيل از تشکیل انجمن دانشجویی در حوزه پيشگيري از اعتياد در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 27 June 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه اردبیل، اکبر قاسمی مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در جمع خبرنگاران از برگزاري نمايشگاه آسيب هاي اجتماعي در دانشكده هاي علوم انساني، فني و مهندسي و خوابگاه هاي دانشجويي این دانشگاه در هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این هفته كارگاه مهارت‌هاي زندگي نیز در واحد اردبیل برگزار می شود.

وی درج شعارهاي واصله از فرمانداري در سربرگ نامه‌ها، سخنراني امامان جماعت در ساختمان‌هاي دانشگاه و خوابگاه‌هاي دانشجويي، تهيه و نصب بنر با شعارهاي هشدار دهنده، نمايش فيلم اعتياد در جلسه مشترك هيأت رئيسه دانشگاه و اعضاي شوراي فرهنگي و نيز مديران گروههاي درسي و سخنراني دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان را از دیگر برنامه های مورد نظر دانشگاه در هفته مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

قاسمی با بیان اینکه مصرف قلیان و قرص ریتالین در بین دانشجویان شایع است، افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر بهترین فرصت برای نشان دادن مضرات این مواد افیونی به دانشجویان و مردم است و ما نیز سعی داریم با نصب بنر و توزیع بروشور با عناوین:«قليان و عوارض پزشكي و اجتماعي آن» و «ريتالين ميهمان دردسر ساز شب هاي امتحان›› در سطح دانشگاه اطلاع رسانی کنیم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران از طريق تهديد نرم و مواد مخدر نسل جوان را جذب و به آنان ضربه وارد مي كنند، لذا بايستي با كارهاي فرهنگي همه مردم را در خصوص توطئه‌هاي دشمنان آگاه کرد.

وی از تشکیل انجمن دانشجویی مبارزه با مواد مخدر در آینده ای نزدیک در دانشگاه خبرداد و خاطرنشان کرد: اواخر سال 93 و در راستاي اجراي سياست مردمي و اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر و قرص‌های روانگردان با رويكرد علمي و با بهره گيري از اساتيد و دانشجويان تفاهم نامه اي بين اين واحد دانشگاهي و دبيرخانه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان منعقد شد.

قاسمی ادامه داد: در این تفاهم نامه مقرر شد انجمن دانشجويي در حوزه فرهنگي و پيشگيري اوليه از اعتياد در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تشكيل شود.

وي اظهار اميدواري كرد: با حمايتهاي معنوي و مادي مسئولين بتوان فعاليت هاي گسترده و موثرتري در راستاي پيشگيري از اعتياد در اين واحد دانشگاهي انجام داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار