معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از سال ۹۵ تاکنون، حدود ۱۸۳ هزار فرصت شغلی برابر با ۲۳ درصد اشتغال کشور در استان به‌وجود آمده است.
کد خبر: ۵۳۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 13 December 2017
به گزارش تابناک : سیدجواد حسینی ظهر امروز در نشست شورای مشورتی جوانان حوزه معاونت اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های خاص جوانان به‌دلیل شرایط ویژه سنی و فضای اجتماعی جدید فراهم شده برای آنها، استفاده از آنها در اولویت تمامی برنامه‌ریزان و مدیران قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: عواملی نظیر استفاده از نظرات گروه‌های مختلف جوانان، تقویت ارتباط با آنان، آشنایی با مسائل و مشکلات جوانان استان و پیدا کردن راه‌حل‌های آن با مشارکت و نظر خود جوانان به عنوان یک دغدغه برای معاونان حساب می‌شود.

حسینی با اشاره به وجود شورای مشورتی جوانان حوزه معاونت سیاسی به‌عنوان مقدمه تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان، خاطرنشان کرد: تکوین ارتباطی هماهنگ بین جوانان و مدیریت استانی از اهداف اساسی تشکیل شورای مشورتی جوانان حوزه معاونت اجتماعی، سیاسی و امنیتی است.

وی با اشاره به وجود عواملی چون جذب افکار جوانان در زمینه مدیریت استانی، استفاده از ایده‌های جوانان در برنامه‌ها و نقل افکار آنها به مدیران تشکل‌های استانی به‌عنوان سایر اهداف تشکیل این شورا، تصریح کرد: مسئولان سازمان‌های ورزش و جوانان، ارشاد اسلامی، دانشگاه‌های استان و آموزش و پرورش و جوانان فعال در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی عضو می‌شوند.

حسینی با اشاره به وجود عواملی مانند سیاست خارجی، امنیت، اقتصاد، آسیب‌های اجتماعی، مسائل فرهنگی و گسترش همکاری نظام‌مند مردم به‌ عنوان مبنای اساسی فعالیت دولت بیان کرد: کشور ما در سیاست خارجی موفق بوده و یکی از عوامل مهم در جغرافیایی ژئوپلیتیک سیاسی دنیا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به جایگاه خوب کشور در زمینه امنیت با وجود مکان‌های ناامن و دسیسه‌های بسیار از سوی نظام سلطه، ادامه داد: از سال 95 تاکنون، حدود 183 هزار فرصت شغلی برابر با  23 درصد اشتغال کشور در استان به‌وجود آمده است.

حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی 160 هزار فرصت شغلی در سال جاری و انجام بیش از 150 هزار مورد از این تعداد، افزود: برای 21 دستگاه، مسئولیت تعریف شده و در زیرگروه طرح تقسیم‌ کار ملی 84 پروژه با اعتبار حدود 5 میلیارد تومان با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بسیاری از مولفه‌ها اجرا شد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار