انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست کرد تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.
کد خبر: ۵۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷ 28 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است، از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست کرد تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها به دلیل گرما و ماه مبارک رمضان آمده است که در حال حاضر ذخایر خونی موجود سیر نزولی یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه می‌شود.

روابط عمومی انتقال خون استان با تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست و روزه‌داری با اهدای خون منافات ندارد اعلام کرد که پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس هر شب پس از افطار از ساعت 21:30 تا 1:30 بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

در این اطلاعیه ضمن استمداد از تمام واجدین شرایط اهدای خون نیاز به همه گروه‌های خونی تاکید شده و با پوزش از داوطلبانی که به دلیل کمبود امکانات پایگاه‌ها ممکن است مدتی را در انتظار بمانند از مراجعین درخواست شده در این صورت با تکمیل برگه‌های نذر خون موجود در پایگاه‌ها و مراجعه و ارائه آن در روزهای آتی به صورت خارج از نوبت در هر پایگاه پذیرش شده و اقدام به اهدای خون کنند.

برچسب ها: لطفاً خون بدهید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار