مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از صرفه‌جویی 7 میلیارد تومانی در پیمان‌های خدمات شهری با تشدید نظارت‌ها و تغییر فرآیندها خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 20 December 2017
به گزارش تابناک : علیرضا صحراگرد در نشست با روسای ادارات خدمات شهری و فضای سبز مناطق مشهد که صبح امروز برگزار شد، با تاکید بر مدیریت هزینه‌ها در شهر بیان کرد: با توجه به وضعیت درآمدی شهرداری تمام تلاش ما مدیریت هزینه‌ها با رویکرد افزایش درآمدزایی است.
وی افزود: در سال گذشته با وجود تورم 9 درصدی و افزایش 13 درصدی حقوق کارگران خدمات شهری شاهد افزایش 9 درصدی بودجه در این بخش بودیم.
مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در این راستا توانستیم با تغییر فرآیندها در شرایط پیمان‌ها علی‌رغم افزایش حجم فعالیت‌ها هزینه‌های خود را نیز مدیریت کنیم.
صحراگرد اضافه کرد: در سال جاری 9 پیمان خدمات شهری در دست تمدید است که با تشدید نظارت‌ها و تغییر فرآیندها 7 میلیارد تومان کاهش هزینه به دنبال داشته است؛ در کنار آن با نوسازی ناوگان خدمات شهری نیز از بار هزینه‌های این حوزه کاسته شده است.
مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد به تمهیدات عملیات زمستانه اشاره کرد و گفت: در این راستا 400 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین عملیات زمستانه با مشارکت بخش خصوصی آماده‌سازی شده است.
وی با اشاره به دپوی 11 هزار تن نمک در انبارها برای یخ‌زدایی معابر تصریح کرد: طبق پژوهش اتجام شده توسط مدیریت محیط زیست از حیث هزینه‌ها و مخاطرات زیست محیطی نمک بهترین ماده برای یخ‌زدایی معابر است.
در ادامه مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد نیز بیان کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای فضای سبز به همراه تجهیزات برای عملیات زمستانه آمادگی کامل دارند و در این راستا تمامی محورها شناسایی شده است.
مهدی یعقوبی تصریح کرد: آموزش کارگران و کارشناسان فضای سبز، آمادگی برای برف‌روبی معابر خاکی و سطح و سطوح بوستان‌ها، شناسایی و سبک‌سازی درختان خشک خطری و... از دیگر اقدامات است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شده تا با نهایت صرفه‌جویی و کمترین هزینه به شهروندان خدمت‌رسانی شود.




منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار