معاون دادستان مشهد گفت: متاسفانه در فضای شهر مشهد شاهد این هستیم که بسیاری از مواردی که ساده از کنار آن می‌گذریم در حال آسیب رساندن به سلامت شهروندان است.
کد خبر: ۵۴۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 20 December 2017
به گزارش تابناک : قاضی محمد بخشی‌محبی  سه شنبه شب در جلسه بررسی وضعیت حقوق شهروندی در دولت دوازدهم که در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد اظهار کرد: دادستانی این آمادگی را دارد تا به عنوان مدعی‌العموم از حقوق تمام شهروندان دفاع کند.

وی افزود: متاسفانه در فضای شهر شاهد این هستیم که بسیاری از مواردی که ساده از کنار آن می‌گذریم  در حال آسیب رساندن به سلامت شهروندان است.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه ما در دادستانی با مشکلات آلودگی هوا، فاضلاب‌های آلوده در منطقه کشف‌رود و داروهای نیروزا قاچاق در باشگاه‌های ورزشی برخورد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در این رابطه از ظرفیت صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و روزنامه‌های کثیرالانتشار به‌خوبی استفاده کرده‌ایم و از هر فرصت و تریبونی استفاده می‌کنیم، تا شهروندان به حقوق شهروندی خود برسانند.

بخشی‌محبی با اشاره به برگزاری کمیته پیشگیری در راستای حفظ حقوق عامه، گفت: در دادستانی مشهد واحد پیشگیری از بزه دیدگی ثانویه به همراه سمن‌ها را برای دفاع از حقوق شهروندان و محیط زیست ایجاد کرده‌ایم.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار