رئیس اتحادیه میوه و تربار کرمانشاه با بیان اینکه میوه مورد نیاز مردم برای شب یلدا تامینه شده و به وفور در بازار کرمانشاه وجود دارد گفت: قیمت انار شب یلدای امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 20 December 2017
به گزارش تابناک به نقل زا ایرنا،عیسی حاج علیانی  به تولیدات بالای اکثر اقلام میوه های پاییز و زمستان اشاره کرد و افزود: تنها قیمت برخی از اقلام به دلیل تولید اندک و کم ثمربودن بالا رفته است.

وی با افزایش بالای قیمت انار در بازار پاییزه و شب یلدای امسال اشاره کرد و گفت: هرکیلو انار به نرخ 40الی 70هزار ریال به فروش می رود و از سوی دیگر قیمت هر کیلو لیموشیرین درجه یک نیز 40هزار ریال است.

حاج علیانی به کاهش 40درصدی قیمت دیگر اقلام میوه در مقایسه با یلدای گذشته اشاره کرد و افزود: هرکیلو هندوانه به قیمت 15هزار تا 20هزار ریال، هرکیلو پرتقال به قیمت 13هزار الی 15هزار ریال و هرکیلو کیوی به قیمت 17هزار الی 25هزار ریال به فروش می رود.
به گفته رئیس اتحادیه میوه و تره بار، حداکثر قیمت هرکیلو نارنگی نیز 30هزار ریال خواهد بود.

وی یادآوری کرد: خریداران و مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه در بازار شب یلدا مانند گران فروشی، کم فروشی، تقلب، مشکلات بهداشتی و سایر موارد، مراتب را به شماره تلفن های 124 و135 ستاد خبری به ترتیب سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی و در محل نمایشگاه به بازرسان مستقر در نمایشگاه گزارش دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار