رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب مدال نقره نماینده استان در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مردان کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 21 December 2017
به گزارش تابناک : حسین محمودی گفت: روزنخست رقابتهای انفرادی جودو قهرمانی مردان کشور صبح امروز ۲۹ آذرماه در بهشهر مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور تیم مردان خراسان رضوی در این رقابتها افزود: علی قلی پور جودوکار ملی پوش جوان استان در این روز توانست به مدال نقره وزن ۶۰ کیلوگرم بزرگسالان کشور دست یابد.

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، ادامه داد: این جودوکار با استعداد و جوان شایسته تیم استان با شکست در دیدار فینال مقابل نماینده لرستان از کسب مدال طلا بازماند.

وی بیان کرد: رقابتهای دو وزن ۶۶ و ۷۳  کیلوگرم نیز در روزنخست مسابقات کشوری بهشهر برگزار شد که دیگر نمایندگان جوان استان نتوانستند به مدال دست یابند.

محمودی خاطر نشان کرد: امیدتزتک، مصطفی اسکندری، علی رحیم پور، حسن نیکنام، علی پرهیزگار و خسرو رحیمی دیگر نمایندگان استان در رقابتها هستند که در ادامه حریفانی از سراسر کشور را پیش رو خواهند داشت.

گفتنی است، حیدر زحمتکش دیگر جودوکار اهل خراسان رضوی که به دلیل خدمت سربازی در تهران به سر میبرد، توانست در این رقابتها، مدال نقره وزن ۷۳ کیلوگرم کشور را برای این استان به ارمغان آورد.

 



منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار