مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: صادرات محصولات واحد‌های صنعتی و تولیدی خراسان رضوی در شش ماهه نخست امسال افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۴۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 23 December 2017
به گزارش تابناک : مهدی زاده مقدم"  در جلسه شورای معاونیت شهرک های صنعتی گفت:صادرات محصولات واحد‌های صنعتی و تولیدی خراسان رضوی د تا پایان شهریورماه ۲۴ میلیون دلار بوده و تا آذرماه به ۳۰ میلیون دلار افزایش یافته است.


وی گفت: ازجمله صادراتی می‌توان به صنایع غذایی، فلزی، سلولزی و الکترونیکی نام برد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: صادرات محصولات به کشور‌های هدف باید بیشتر از این شود تا صاحبان صنایع بتوانند محصولات بیشتری را به کشور‌های مختلف صادر و توسعه بازار تقویت و رشد داشته باشد و هم اکنون محصولات به کشور‌های مختلف مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، امارات، هنگ کنگ، چین، قرقیزستان و قزاقستان صادر می‌شود. 

مهدی زاده مقدم گفت: با توجه به اهمیت مساعدت به واحد‌های صنعتی و در راستای صادرات محصولات تولیدی، شرکت‌های مشاوره مدیریت صادرات مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار با برخورداری از حمایت‌های این شرکت به واحد‌ها ارائه خدمات مشاوره‌ای انجام می‌دهند تا صادرات آن‌ها تقویت و رشد داشته باشد. 

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است تا در راه رونق اقتصادی و اشتغال مولد بتوانیم گام‌های بیشتری برداریم.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار