نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی مشترک هشتمین سالروز حماسه نهم دی ماه را گرامی داشتند.
کد خبر: ۵۴۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 29 December 2017

به گزارش تابناک یزد، در این پیام نهم دی ماه نشانه‌ای از قدرت خداوند تعالی در نگهداری و حفاظت از کیان جمهوری اسلامی و یادآور روز‌های سختی معرفی شده که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل داخلیشان قصد نابودی آن را داشتند و به لطف پروردگار همه‌ی نقشه آنان نقش برآب شد.
در ادامه پیام آمده است، فتنه‌های گروهک‌های مختلف در نقاط مختلف، کودتای نوژه، حمله هواپیما‌ها در بیابان طبس، تحمیل جنگ تحمیلی و ادعای تسخیر تهران کمتر از یک هفته، تحریم‌ها و تهدید‌های مختلف و کمرشکن و بالاخره فتنه سال۸۸ که ردپایی از امریکا و انگلیس از آن به وضوح مشاهده شد، همه و همه نشانه دست برتر خداوند است که با درایت رهبری جامعه و پشتیبانی و حمایت همه جانبه مردم این نقشه‌ها و تهدید‌های شیطانی نه تنها خنثی شد بلکه تبدیل به فرصت همبستگی و یکپارچه مردم  متدین ایران گردید.
آیت الله ناصری و آیت الله وافی در ادامه آورده اند در سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، برای همیشه با رهبری معظم انقلاب اسلامی دست بیعت می‌دهیم و پیمان می‌بندیم که همواره پشتیبان ایشان و مرامشان که همان مرام حسینی است باشیم و باقی بمانیم.
در این پیام همچنین از مردم شریف و با بصیرت استان دعوت شده در مراسم‌هایی که به همین منظور در سطح استان برگزار می‌شود شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار