سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: طرح ویزیت رایگان توسط پزشکان خادمیار کارگروه بهداشت و درمان رضوی این نمایندگی در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار در شهر کرمانشاه شروع شده است.
کد خبر: ۵۴۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 30 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حسن موحد ، اظهار داشت: با لطف و عنایات حق تعالی و به نیت امام مهربانی امام رضا‌(ع) و در راستای یاررسانی به مردم در مناطق هدف و کم‌برخوردار و حاشیه شهر کرمانشاه با عنوان دستان مهربانی یا طرح ویزیت رایگان بیماران به‌وسیله پزشکان خادمیار رضوی در مساجد مناطق هدف در شهر کرمانشاه بنابه برنامه‌ریزی به‌عمل آمده شروع شده است.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود: برابر این حرکت جهادی تیم جهادی پزشکان خادمیار رضوی با حضور در مسجد مناطق هدف و بنابه اعلام قبلی به مجاوران مسجد در حاشیه شهر و محلات کم‌برخوردار نسبت به خدمات رایگان بهداشتی درمانی اقدام می‌کنند.

موحد اضافه کرد: این طرح با انجام ویزیت رایگان در مسجد سادات منطقه کرناچی شهر کرمانشاه آغاز و امیدواریم بتوانیم در راستایت گسترش و افزایش این خدمات اقدامات و قدم‌های موثری را در این مسیر خادمانه برداریم‌.

گفتنی است، در این حرکت جهادی دکتر هوشنگ امیریان و دکتر علی محمدی خدمات بهداشتی درمانی رایگان را به مراجعه کنندگان ارائه دادند‌.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار