با پايان ديدارهاي هفتم دوم رقم خورد
سه تيم با امتيازي مشابه براي كسب مقام قهرماني رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي استان قم با يكديگر رقابت مي‌كنند.
کد خبر: ۵۴۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۷ 31 December 2017

به گزارش تابناک قم، مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم با حضور هشت تیم برگزار می‌شود و در پایان هفته دوم این رقابت‌ها سه تیم با امتیازی مشابه در بالای جدول خود را به عنوان مدعیان قهرمانی معرفی کرده‌اند و البته سه تیم دیگر با یک امتیاز کمتر در تعقیب آنها هستند.

دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم در حالی به انجام رسید که تیم‌های مدعی در این هفته ناکام بودند و نتوانستند اقتدار خود را در بالای جدول حفظ کنند، این هفته تیم پناه‌آفرین قهرمان دوره قبل لیگ برتر به همراه تیم وحدت توسط آبادگران و یاران متوقف شدند.

این اتفاقات موجب شد تا لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های قم در هفته‌های باقی مانده پرشور و با جذابیت بیشتری دنبال شود، در مجموع اکنون سه تیم یاران، وحدت شریف و هما با چهار امتیاز اول تا سوم هستند و سه تیم سه امتیازی به نام‌های پناه‌آفرین، عقاب و آبادگران در تعقیب آنها قرار دارند و دو تیم افشین با یک امتیاز و پیام بدون امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی این فصل هستند.

تیم فوتبال یاران با یک برد، یک تساوی، بدون باخت، چهار گل زده، دو گل خورده و چهار امتیاز صدرنشین است، وحدت شریف با همین شرایط در مکان دوم جدول رده‌بندی جای دارد و هما نیز با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک سومین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

تیمی که عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را کسب کند، در فصل 98 – 1397 لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور نماینده فوتبال قم خواهد بود، ضمن اینکه دو تیم پائین جدول نیز به دسته اول فوتبال قم سقوط می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار