نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: روحانیون و طلاب از همان ابتدای حادثه زلزله با حضور در مناطق زلزله زده اقدامات شایسته‌ای را انجام دادند.
کد خبر: ۵۴۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 03 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از شبستان،حجت الاسلام احمدرضا حسن آبادی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به وجود طلاب اعزامی از حوزه علمیه قم در مناطق زلزله زده گفت: از همان ابتدای حادثه طلاب فعالیت خود را در کنار نیروهای امدادی آغاز کردند.

وی مسئولیت طلاب اعزام شده به این مناطق را تدفین اموات عنوان کرد و ادامه داد: فعالیت های جهادی یکی از رسالت های مهم روحانیون و علما به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: از دیگر رسالت روحانیون و طلاب حاضر در منطقه می توان به انجام مشاوره های خانوادگی، پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی جشن های کودکانه اشاره داشت.

 حجت الاسلام حسن آبادی، با بیان اینکه رهبر انقلاب در سفر به مناطق زلزله زده بر ارائه خدمات تأکید داشتند، افزود: از همان ابتدای حادثه با حضور روحانیون خیمه های نماز در منطقه برپا شد.

وی به تلاش طلاب و روحانیون در راستای برگزاری مراسم باشکوه چهلمین روز درگذشت قربانیان زلزله و مراسم شب یلدا اشاره کرد و گفت: تجهیز و شناسایی مساجد آسیب دیده از دیگر خدمات صورت گرفته بود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از توزیع بسته های فرهنگی در بین زلزله زدگان توسط طلاب و روحانیون خبر داد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار