معاون شهردار مشهد گفت: احداث ۱۰۴ پل عابر پیاده مکانیزه در مشهد در دستور کار قرار گیرد‌.
کد خبر: ۵۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 30 June 2015
وحید جلیلی در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شورای ساختمان شهرداری مرکزی، اظهار داشت: باید تبلیغات شهری را به گونه‌ای اداره کنیم تا مغایرتی با عمق نگاه دینی در شهر مشهد نداشته باشند. حال اگر می‌خواهیم مشهد به عنوان پایتخت جهان اسلام در سال 2017 بدرخشد، باید یک حرکت اساسی برای تحول در منظر شهری انجام دهیم.

وی با حمایت قاطع و صریح از شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای شهر مشهد همواره در کشور به عنوان یک شورای حزب اللهی شناخته شده است زیرا در مواقع حساس تصمیم‌هایی به‌جا و کاربردی را اتخاذ می‌کند.

معاون فرهنگی شهرداری مشهد با تاکید بر پیروی از سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با آرایش منظر شهری افزود: ما باید مشکلات این معضل بزرگ شهری را کنار بگذاریم و سریعاً یک الگو صحیح با توجه به دستور صریح مقام معظم رهبری در شهر ایجاد کنیم.

خلیل‌الله کاظمی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این زمینه اظهار داشت: جلوگیری از قراردادهای مشارکتی در رابطه با تبلیغات می‌تواند ضربه بسیار بزرگی به بودجه بخش فرهنگی شهر بزند.

وی بیان کرد: تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد به عنوان یک ظرفیت بسیار خوب شناخته می‌شوند و هم اکنون در قالب طرح جامع مطالعه و بررسی می‌شود. عقیده دارم که باید در قالب قراردادهای مشارکتی از تمامی فضاهای خالی در شهر استفاده کرد.

کاظمی تاکید داشت: قطعا ما می‌توانیم از این ظرفیت عایدات بیشتری را نصیب شهرداری و بخش فرهنگی کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی بلوار نماز گفت: هم اکنون بلوار نماز افتتاح شده است می‌توانیم از ظرفیت این مکان برای تبلیغ شهری استفاده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: پل‌های عابر پیاده‌ای در شهر وجود دارند که مکانیزه نیستند لذا می‌توان با استفاده از هزینه‌های واگذاری تبلیغات این پل‌ها به بخش خصوصی هزینه مکانیزه کردن این پل‌ها را فراهم آوریم.

کاظمی تاکید داشت: ما نه تنها به مکانیزه کردن پل‌ها نیاز داریم بلکه هم اکنون کمبود پل عابر پیاده را در شهر به صورت جدی احساس می‌کنیم به گونه‌ای که در آخرین مطالعات نقطه‌ای شهر مشهد نیاز به احداث 104 پل عابر پیاده که ضامن سلامتی شهروندان است احساس شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار