مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: این استان از ابتدای دولت تدبیر و امید با گازرسانی به ۶۸۷ روستا و دو شهر استان رکوردار حجم عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی روستایی در سطح کشور است.
کد خبر: ۵۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 23 January 2018

به گزارش تابناک : سید حمید فانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تحقق نهضت بزرگ گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم است، افزود:در سایه شکوفایی اقتصادی, امیدآفرینی و انسجام اجتماعی دولت تدبیر و امید توانسته در توسعه خدمات زیربنایی گام های بسیار ارزشمند و بزرگی بردارد که نمود آن در حوزه گازرسانی کاملا ملموس است.

وی با اشاره به اینکه فقط ضریب نفوذ گاز روستایی از ۵۶ درصد ابتدای دولت تدبیر و امید امروز به ۷۷.۳درصد رسیده است، اظهار داشت:در این راستا از مجموع دو هزار و ۵۳۰ روستای واجد شرایط گازدار شدن در استان طی سال ۹۲ معادل ۹۴۶ روستا گازدار بودند که در سایه تلاش های انجام شده هم اکنون این رقم یک هزار و ۶۳۳ روستا رسیده است.

فانی با بیان اینکه در سال ۹۵ هر دو روز یک روستای استان گازدار شده است ، عنوان کرد : از ابتدای امسال هم تا کنون با افزایش چهار برابری فعالیت ها و در سایه یک برنامه‌ریزی منظم شاهد تحقق شعار "گازرسانی هر ۱۲ ساعت به یک روستا باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال ۹۶، شهر همت آباد و ۲۰۶ روستای خراسان رضوی با جمعیتی بالغ بر ۲۹ هزار و ۹۸۵ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند و امیدواریم این رقم تا پایان سال به ۷۰۰ روستا ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به ۵۵۹ روستا با جمعیتی بالغ بر ۸۲ هزار ۱۷۸ خانوار در حال اجرا است، افزود:ضریب نفوذ گاز و پوشش جمعیت شهری استان ۹/۹۹ درصد و روستایی ۷۷.۳ درصد است که این پوشش در سال آینده در بخش شهری به ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۵ درصد می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد : خادمی مردم در نظام اسلامی افتخار کارکنان شرکت گاز است و با وجود افزایش چهار برابری فعالیت های کاری شرکت گاز خراسان رضوی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، سرعت مطلوبی در اجرای پروژه ها داریم و همه توان خود را درمسیر تحقق اهداف نظام و خدمت به مردم به کار می گیریم.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار