رئیس هیأت کوهنوردی قزوین خبر داد
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین از برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) به میزبانی استان خبر داد و گفت: قزوین میزبانی مسابقات سنگ‌نوردی 6 تا 14 سال کشور را بر عهده دارد که امیدواریم در این رقابت‌ها خوش بدرخشیم.
کد خبر: ۵۵۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 24 January 2018

 غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) به میزبانی استان خبر داد و اظهار داشت: قزوین میزبانی مسابقات سنگ‌نوردی 6 تا 14 سال کشور را بر عهده دارد که امیدواریم در این رقابت‌ها خوش بدرخشیم.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها 275 شرکت‌کننده از سراسر کشور حضور دارند که 25 نفر از آن‌ها، سنگ‌نوردان آینده‌دار استان قزوین هستند.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) از سیمای استان و شبکه سراسری ورزش طی روز پنجشنبه پنج بهمن ماه سال جاری از ساعت 14 تا 15:30 به صورت زنده پخش می‌شود.

نکونام با اشاره به پایان مسابقات ماده «سرعت» جام جهانی ساس‌فی سوئیس مطرح کرد: در مسابقات یخ‌نوردی ماده سرعت محسن بهشتی نهم و مهدی تقی‌خانی جایگاه چهاردهم را از آن خود کردند.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه تمام مدال‌های ماده «سرعت» به روس‌ها رسید، یادآور شد: در مسابقات بعدی پیش رو که در ایتالیا برگزار می‌شود، برای یخ‌نوردان استان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

گفتنی است، مسابقات سنگ‌نوردی کشور(جام فجر) طی روز پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم بهمن ماه سال جاری در شهرستان الوند ورزشگاه امام علی (سالن سنگ‌نوردی) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار