مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این که برگزاری هر چه بیشتر و بهتر برنامه‌های دهه فجر مستلزم همکاری و همراهی تمام مسئولان است، گفت: 100 ستاد اصلی ایام‌الله دهه فجر وظیفه برگزاری مراسمات مختلف را در استان یزد دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 25 January 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ حجت‌الاسلام «محمد فخرالدینی» در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این‌که 100 ستاد اصلی ایام‌الله دهه فجر وظیفه برگزاری مراسمات مختلف را در استان یزد دنبال می‌کنند، اظهار کرد: هرکدام هم با ساماندهی کمیته‌های زیر مجموعه به فعالیت در عرصه‌های مختلف می‌پردازند.

وی با اشاره به این‌که 50 ستاد دانشجویی و دانشگاهی در امر برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر فعالیت دارند افزود: در این ستاد جلسات متعدد برگزار و نسبت به برگزاری هرچه بهتر این دهه باشکوه در استان خدمت می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این‌که 500 مسجد در استان یزد به اجرای برنامه‌های دهه فجر می‌پردازند، گفت: بیش از 70 منطقه در استان یزد به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن می‌پردازند.

وی با تأکید بر این‌که حرکت در کمیته‌ها و ستادها باید به‌گونه‌ای باشد که مردم را شاد و خوشحال کند خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که هر چه حضور مردم در این مراسم باشکوه‌تر باشد ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را در پی دارد.

فخرالدینی تصریح کرد: این انقلاب چون نور بود و عده‌ای که تاریک هستند از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون میلیاردها دلار هزینه کردند و استان یزد نیز در طول این سال‌ها صدمات بسیاری خورد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به این‌که یقیناً بر این اعتقاد هستم که دهه پنجم، دهه ظهور است اذعان کرد: شک نداریم که افراد و مجموعه‌هایی که روبه روی انقلاب و اسلام ایستاده‌اند در حال نابودی هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار