نایب رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: کمبود منابع مالی مهمترین معضل هیئت کشتی خراسان رضوی است.
کد خبر: ۵۵۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 29 January 2018

به گزارش تابناک : آنا براتی اظهار داشت: هیئت کشتی خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری اخیر با کسب یک طلا و دو نقره و با اختلاف جزئی از تیم دوم، مقام سوم را کسب کرد، همچنین این هیئت کلاس‌های متعدد مربی‌گری و داوری برگزار کرده و چندین ورزشکار را به استان‌های مختلف اعم از تهران اعزام کرد.

نایب رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی گفت: سه شهرستان قوچان، تربت‌جام و نیشابور در زمینه کشتی از سایر شهرستان‌ها فعال‌تر بوده و ورزشکاران برتری دارد، همچنین هیئت کشتی خراسان‌رضوی درصدد ایجاد تعاملاتی با آموزش و پرورش جهت همکاری در بحث استعدادیابی و وارد کردن این ورزش به مدارس است.

براتی خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی هزینه‌های ایاب و ذهاب ورزشکاران کشتی و همچنین هزینه‌های اندک را پرداخت کرده و به‌صورت جزئی حمایت می‌کند، حمایت سایر ارگان‌ها نیز به‌اندازه کافی نبوده و تنها حمایت‌کننده هیئت کشتی خراسان‌رضوی اعضای هیئت هستند.

وی تصریح کرد: هیئت کشتی خراسان‌رضوی از کمبود منابع مالی رنج برده و در صورت عدم حمایت از این هیئت توسط اسپانسر‌ها و ارگان‌های مختلف اعم از فدراسیون کشتی و اداره‌کل ورزش و جوانان، کمبود منابع مالی مانع رویکرد مثبت و برگزاری برنامه‌های بیشتر هیئت می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار