طی 48 ساعت گذشته، 89 میلیون مترمکعب گاز در بخش های مختلف استان مصرف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته، 15 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۵۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 29 January 2018

به گزارش تابناک : مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به کاهش شدید دما از ابتدای هفته جاری در استان گفت: از مجموع ۸۹ میلیون مترمکعب گاز مصرفی روز‌های ابتدایی هفته جاری، ۴۱ میلیون در روز شنبه و ۴۸ میلیون مترمکعب در روز یکشنبه مصرف شد.

 

سید حمید فانی افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه در روز‌های ابتدایی هفته گذشته (که ۷۷ میلیون مترمکعب بوده) رشدی ۱۵ درصدی داشته است.

وی گفت: تدابیر و اقدامات لازم برای تامین گاز روز‌های سرد سال انجام شده، اما لازم است مدیریت مصرف به خصوص در بخش خانگی مورد توجه همگان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: با توجه به تداوم هوای سرد در روز‌های آینده از همه مشترکان گرامی درخواست می‌کنیم تا با مدیریت صحیح و ایمن گاز طبیعی زمینه بهره مندی مطلوب را برای خانواده خود فراهم آورند.

فانی گفت: در شرایط فعلی آب و هوایی و به خصوص بارش برف یک نکته بسیار مهم، امکان مسدود شدن دودکش هاست که از مردم خواهش می‌کنیم حتماً به دودکش‌های منازل سرکشی کنند.

شرکت گاز خراسان رضوی وظیفه تامین گاز دو میلیون و ۱۲۰ هزار مشترک را برعهده دارد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار