حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: در مرحله دوم توزیع اعتبارات برای بازسازی و نوسازی واحد‌های خسارت دیده این شهرستان ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۵۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 31 January 2018

حسین ویسمرادی درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود: این اعتبارات برای احداث ۱۰ واحد مسکونی روستایی و ۲ واحد مسکونی شهری و تعمیرات ۹۰ واحد آسیب دیده این شهرستان اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد:در مرحله اول اعتبارات نیز ۲۱ میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی واحد‌های خسارت دیده این شهرستان اختصاص پیدا کرد که در مجموع ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در مرحله اول و دوم برای کمک به زلزله زدگان این شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: در مجموع ۳۰ واحد روستایی این شهرستان تخریب شد که کار بازسازی ۱۴ واحد آن آغاز شده است

ویسمرادی تصریح کرد: پی کنی شش واحد، اجرای فونداسیون در ۵ واحد، آرماتور بندی یک واحد و اسکلت سازی ۲ واحد در روستا‌های این شهرستان به پایان رسیده است.

وی ابراز داشت:تعدادی از واحد‌های مسکن مهر ۱۵۰ واحدی شهر روانسر نیز در حال بازسازی هستند وصاحبان ۱۳۰ واحد این مجتمع به بانک‌های عامل معرفی شده اند که ۱۰۰ واحد آن با بانک‌های عامل انعقاد قرار داد انجام داده اند، اما به دلیل برخی از مشکلات این تسهیلات در حساب‌های آنان مسدود شده و اجازه برداشت ندارند که باید با اتخاذ راهکار‌ها این مشکل نیز برطرف شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار