معاون دادستان مشهد گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ، 22 باند موادمخدر توسط پلیس کشف و 451 مرکز عرضه نیز پلمپ شده است.
کد خبر: ۵۵۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 31 January 2018

به گزارش تابناک : معاون دادستان مشهد  در نشست خبری با خبرنگاران گفت : در حوزه مبارزه با مواد مخدر در بخش مقابله با باندها و خرده فروشی ها در سال ۹۶حدود ۱۱ هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس مواد مخدر و ۳هزار و ۷۷۱ کیلوگرم توسط فرماندهی انتظامی مشهد کشف شد همچنین ۹۲۷  متهم توسط پلیس مواد مخدر و هزار و ۲۹۴ نفر توسط فرماندهی انتظامی مشهد دستگیر شدند.

قاضی خدابخشی افزود:  ۱۸ باند مواد مخدر توسط پلیس مواد مخدر و چهار باند توسط فرماندهی انتظامی مشهد کشف و دستگیر شدند. ۱۰۴ خودرو در پلیس مواد مخدر و ۹ خودرو توسط فرماندهی انتظامی مشهد توقیف شدند. در حوزه کشف مواد مخدر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در مجموع  ۳ درصد رشد داشته ایم و از ابتدای سال تا امروز ۴۵۱ مرکز عرضه مواد مخدر پلمب شده اند.

سرپرست دادسرای انقلاب  مشهد تصریح کرد: در حوزه معتادین متجاهر امسال چهار هزار و ۸۴۷ نفر از مردان را در مراکز درمانی خود پذیرش کردیم که از این تعداد تا کنون چهار هزار و ۶۰۰ نفر ترخیص شده اند .

خدابخشی با اشاره اقدامات صورت گرفته برای درمان معتادان زن ابراز کرد: وجود حتی یک معتاد زن برای جامعه بسیار مضر است ما اعلام کردیم در مراکز ترک اعتیاد خود برای زنان سقف پذیرش نداریم  و  از ابتدای سال ۹۶ تا به امروز ۸۱۱ نفر پذیرش داشته ایم که از این تعداد ۸ نفر نیز باردار بوده اند که تمامی امکانات برای حمایت از آن ها فراهم شده است. همچنین معتادانی که توانایی مراقبت از کودکان خود را ندارند به بهزیستی تحویل داده شده و حمایت های مورد نیاز برای آن ها صورت می گیرد که مطابق آمار در سال ۹۵، ۱۲ نفر و در سال ۹۶ ، پنج نفر از این تعداد  تحت سرپرستی  بهزیستی قرار گرفته اند.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار