سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: سازماندهی‌شده ارزشی و تلاش بی‌ادعای سپاه، موجب رفع بسیاری از مشکلات مناطق زلزله‌زده استان شده است.
کد خبر: ۵۶۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 01 February 2018

به گزارش  تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس  حسن موحد پیش از ظهر امروز در حاشیه ارسال مرحله دوم کمک‌های آستان قدس رضوی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب حضور با برکتی که در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه داشتند، موجب شدند همه همت بیشتری به‌کار بگیرند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اظهار داشت: سیاه‌نمایی برخی در مقابل حماسه‌ای که با پشتوانه مردم و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان رقم خورد، ناسپاسی است.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در مناطق زلزله زده غرب کشور، اضافه کرد: در منطقه پورتوریکوی آمریکا پس از چند ماه برق این مناطق وصل شد ولی در زلزله اخیر به فوریت اقدامات لازم انجام گرفت.

موحد ظرفیت الهی، سازماندهی‌شده ارزشی و تلاش بی‌ادعای سپاه را موجب رفع بسیاری از مشکلات این مناطق دانست و گفت: آسیب‌دیدگی بیشتر در روستاها بود و در مورد زمان یک ماه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعهد کرد کانکس روستایی را تحویل بدهد، چند روز زودتر تحویل داد.

به گفته این مسؤول، بنیاد کرامت، خادمیاران رضوی و قرارگاه امام رضایی‌ها سه مجموعه زیر سایه امام ثامن(ع) هستند که خدمات زیادی ارائه کردند.

وی ادامه داد: ستاد امداد، راه‌اندازی آشپزخانه غذای گرم، فعالیت شناسایی و... از جمله اقداماتی است که توسط آستان قدس رضوی برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان انجام گرفته است.

موحد یادآور شد: کمک‌ها آستان قدس رضوی که شامل امکانات و اقلام ضروری است به وسیله 237 دستگاه خودرو، در مناطق زلزله‌زده استان توزیع می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار