استاندار یزد گفت: رسیدگی به نیازها و مطالبات و حل مشکلات جانبازان انقلاب اسلامی ، وظیفه بزرگی است که مسوولان باید با افتخار در تحقق آن تلاش کنند.
کد خبر: ۵۶۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 08 February 2018

محمود زمانی قمی روز چهارشنبه در دیدار با گروهی از جانبازان قطع نخاعی و خانواده شهدا با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: خدمت به جانبازان و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران یک افتخار است که باید همه قدر آن را بدانیم.
وی ادامه داد: جامعه ایثارگران و به خصوص جانبازان و خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی دارند و باید همه با جدیت و اخلاص برای حل مسائل آنها و تامین رفاه و آسایش اسوه های صبر و مقاومت بکوشیم.
استاندار یزد تصریح کرد: عزت و اقتداری که امروز کشور ما در عرصه های داخلی و خارجی دارد به برکت خون های مطهر شهیدان ، صبر و استقامت خانواده ایثاران و فداکاری جانبازان سرفراز انقلاب اسلامی است .
زمانی قمی تصریح کرد: حفظ ارزش های نظام اسلامی در ابعاد مختلف و پیگیری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از وظایف مهم تمام مسوولان در کنار مردم است که باید به آن عنایت ویژه داشت.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران نسبت به نظام به خوبی از عهده وظایف خود بر آمده اند و هم اکنون باید همه برای حل مسائل و رفع نیازهای آنها تلاش کنیم.
احمد ابراهیمی افزود: جانبازان اسوه صبر و فداکاری و نمونه بارز اخلاص در راه دین و ارزش های نظام و انقلاب مقدس اسلامی هستند و خدمت به آنها یک افتخار و توفیق بزرگ محسوب می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار