آیت‌الله فاضل لنکرانی:
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: باید خدمات دولت در ماه‌های اخیر به آسیب دیدگان در مناطق زلزله زده اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۵۶۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 08 February 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی امروز در دیدار اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران با وی با قدردانی از تلاش این سازمان عنوان کرد: حوادث طبیعی با حکمت الهی روی می دهد و باید در مواجهه با آن آمادگی لازم را داشت.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) افزود: در زلزله کرمانشاه دولت و مسئولان تلاش خوبی در ارائه خدمت به مردم داشتند و با مدیریت مناسب دولت در مدت کوتاهی امداد و نجات انجام گرفت.

وی بیان کرد: باید خدمات دولت در ماه‌های اخیر به آسیب دیدگان در مناطق زلزله زده به طور کامل اطلاع رسانی شود چرا که در فضای مجازی شاهد بی انصافی هایی در مورد حضور مسئولان در منطقه بودیم.

آیت‌الله فاضل لنکرانی اظهار داشت: یکی از خدمات در اسکان آسیب دیدگان، توزیع چادر و کانکس بود و خدمات قابل توجهی نیز در زمان بحران به مردم ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز با وجود مشکلات اقتصادی، حضوری ارزشمند در ارائه کمک های مالی به آسیب دیدگان داشتند و این نشان از فرهنگ دینی و تربیت اسلامی است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) عنوان کرد: عمق فاجعه در زلزله کرمانشاه زیاد بود و باید تلاش کرد که خدمات به همه مردم در همه نقاط ارائه گردد.

وی گفت: باید برای افزایش قدرت مدیریت بحران در حوادث برنامه ریزی شود و نقاط ضعف را شناسایی کرد تا خدمت رسانی تسهیل شود.

آیت‌الله فاضل لنکرانی یادآور شد: بحران و حوادث در کشور اگر چه مشکلاتی را به وجود می آورد اما همدلی و همراهی مردم را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به آسیب دیدگان در حوادث از برکات نظام و انقلاب است و این همدلی و وحدت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی می باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار