رئیس اداره زندان کاشمر با بیان اینکه برای آزادی 12 محبوس شده در زندان کاشمر در مجموع حدود 5 میلیارد ریال نیاز است، گفت: امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم نیک اندیش و خیر کاشمری شاهد جمع‌آوری بخش اعظمی از این نیاز باشیم.
کد خبر: ۵۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 02 July 2015
داود سلیمانی در سومین جشن بزرگ گلریزان کاشمر که با استقبال شهروندان و خیران همراه بود، اظهار داشت: بر اساس توافق انجام شده با ستاد دیه استان، به هر میزان که خیران و مردم نوع دوست کاشمری در جشن کمک متقبل و پرداخت کنند، ستاد دیه استان سه برابر آن را اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای آزادی 12 محبوس شده در زندان کاشمر در مجموع حدود 5 میلیارد ریال نیاز است، اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم نیک اندیش و خیر کاشمری شاهد جمع‌آوری بخش اعظمی از این نیاز و آزادسازی این افراد و پیوستن آنها به کانون گرم خانواده‌هایشان باشیم.

رئیس اداره زندان کاشمر با اشاره به اینکه زندانیان جرائم غیر عمد در زندان کاشمر بین 20 تا 32 سال سن دارند خاطرنشان کرد: در حال حاضر زندانیان جرائم غیر عمد در زندان کاشمر دارای 230 میلیون ریال و 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به عنوان کمترین و بیشترین بدهکار و محکوم مالی هستند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باسخاوت و نوع‌دوست کاشمری سال گذشته مبلغ 550 میلیون ریال در جشن گلریزان به منظور آزادسازی جرائم غیر نقد کمک کردند، یادآور شد: با اختصاص سه برابر کمک‌های مردم کاشمر از سوی ستاد دیه استان، 20 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.

سلیمانی با اشاره به اینکه محکومین مالی در بخش جرائم غیر عمد در زندان کاشمر همگی مرد هستند گفت: این افراد که از شهرستان‌های کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن هستند که به دلیل بروز تصادفات رانندگی منجر به فوت در سال‌های گذشته هم‌اکنون در پشت میله‌های زندان قرار دارند.

فرماندار کاشمر نیز اظهار داشت: کمک 50 میلیاردی در حوزه سلامت، کمک به ساخت و تکمیل 6 باب کتابخانه و انجام 20 پروژه در حوزه آموزش و پرورش تنها بخشی از اقدامات خیران کاشمری در زمینه انجام فعالیت‌های عام‌المنفعه است.

مهدی فروزان با بیان اینکه مردم دارالمومنین کاشمر نمی‌خواهند که خانواده‌ای چشم انتظار عزیزی باشد که به طور ناخواسته و غیر عمد گرفتار و محبوس شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون سال گذشته دست‌های خیرخواهانه مردم کاشمر موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان را فراهم کند.

این مسئول با اشاره به اینکه نگاه جامعه به همه زندانیان نباید نگاه مجرمانه و بزهکارانه باشد، گفت: برخی از این افراد به طور ناخواسته و به دلیل یک اتفاق ناگوار و غیر عمد در پشت میله ها قرار گرفتند، لذا باید با فرهنگ‌سازی در این راستا، با کمک‌های مالی بتوانیم زمینه بازگشت این افراد را به کانون گرم خانواده‌هایشان فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار