در نخستین جلسه ستاد مراسم روز خبرنگار مطرح شد؛
در نخستین جلسه ستاد مراسم روز خبرنگار مقرر شد نمایندگان استانداری، اداره کل ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات، برای انتخاب خبرنگار و روابط عمومی برتر اقدام کنند.
کد خبر: ۵۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ 03 July 2015
به گزارش تابناک رضوی، با حضور مدیر کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی،  نخستین جلسه ستاد مراسم روز خبرنگار تشکیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی، امیر پورمهدی در این جلسه اظهار داشت: رویکرد ما در استان، ایجاد وحدت رویه در انعکاس اخبار است.

وی ساماندهی فضای خبر را از دیگر رویکردها و اولویت ها دانست و افزود: رسانه ابزار بسیار موثر و کارآمدی در مهندسی افکار عمومی است که باید از آن در راستای تحقق اهداف عالیه نظام و سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده کنیم.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی به برگزاری مراسم روز خبرنگار در استان اشاره کرد و گفت: این مراسم در سال جاری به صورت منسجم و متمرکز برگزار خواهد شد.

پور مهدی تاکید کرد: در این روز باید از کسانی که در سال گذشته خدمات آنها صادقانه و مفید بوده؛ تقدیر شود.

وی ادامه داد: در این راستا می توان به انتخاب رسانه ها از مدیران روابط عمومی که ارتباط خوبی با رسانه ها داشته اند نیز تقدیر به عمل  آید.

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی ضمن گرامیداشت 14 تیر ماه روز قلم، گفت: ما به این مناسبت نیز از اصحاب رسانه، مدیران دستگاههای اجرایی استان و مدیران روابط عمومی دستگاههای عضو شورای اداری استان، اصحاب فرهنگ و هنر استان دعوتی به عمل آورده ایم تا ضمن گرامیداشت این روز به استقبال روز خبرنگار برویم.

نوریان مدیر عامل خانه مطبوعات استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار