قائم مقام بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: درگاه اینترنتی اطلاعات شهدای خراسان رضوی راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲ 03 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی قاسم ملک‌دار در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مبتنی بر رسالت‌های فرهنگی و تکریمی است که ایجاد درگاه اینترنتی اطلاع رسانی شهیدان و ایثارگران و افزایش بازدید از خانواده‌های معزز شهدا از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی پیرامون برنامه محبت گفت: برنامه محبت به‌منظور افزایش بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگر تا پایان سال 94 محقق می‌شود که بدین منظور تشکیل تیم‌های سرکشی مزین به نام شهدا 8 سال دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ارتباط با تیم‌های بازدیدی خاطرنشان کرد: اعضای تیم‌های بازدید از خانواده شهدا و ایثارگر زیرنظر آموزش‌های تخصصی و روانشناختی قرار گرفته‌اند تا در هفته، چندین دیدار را از این خانواده‌های فداکار داشته باشند.

ملک‌دار گسترش ارتباط با خانواده‌های شهیدپرور را یکی از رسالت‌های تکریمی دانست و تاکید کرد: گسترش ارتباط با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران یکی از رسالت‌های تکریمی و پاسداشت جانفشانی‌های آنان در راه انقلاب است و ما باید روابط را معکوس کرده و قبل از مراجعه این عزیزان به بنیاد شهید، خود نسبت به حل مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.

وی از تشکیل 400 تیم بازدید از خانواده‌های شهدا تا پایان سال 94 خبر داد و گفت: به‌منظور افزایش بازدیدها 400 تیم بازدیدی تا پایان سال 94 که به نام شهدا متبرک هستند، تشکیل می‌شوند و به‌دنبال عضویت دانشجویان و پزشکان در این تیم‌ها هستیم.

ملک دار پیرامون بسته‌های نرم افزاری ویژه شهدا تصریح کرد: در حال راه‌اندازی درگاه اینترنتی جامع اطلاعاتی شهدا تا پایان سال 94 هستیم که وصیت نامه‌های این فداکاران، عکس‌های یادگاری، خاطرات، آثار فرهنگی آنان وغیره در این درگاه قرار می‌گیرد تا توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون ورود در فضاهای مجازی مورد توجه بنیاد شهید قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار