مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: وجه مشترک این رسانه‌ها امام رضا(ع) است و در حوزه زیارت در کنار هم قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۷۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 25 February 2018

به گزارش تابناک : سید حمید موسوی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم رونمایی و آغاز به‌کار پایگاه خبری تحلیلی زیارت‌نیوز که در سالن همایش‌های هتل پردیسان برگزار شد، با اشاره به اینکه زیارت، شاخصه اصلی خراسان رضوی است، گفت: مشهد به دلیل وجود امام رضا(ع) مشهد شده و ظرفیت خاص دیگری نداشته است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، امام رضا(ع) تنها امامی است که در کشور ما مدفون است و پناهگاه تمامی مردم است، بنابراین وجود بارگاه این امام فرصت مغتنمی برای کشور ما و امت اسلامی است که باید با استعانت از فرهنگ و سیره رضوی، پایگاهی برای وحدت شیعه، سنی و سایر ادیان باشد، چراکه امام رضا(ع) یک چهره جهانی و بین‌المللی است.

مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به سخن امام رضا(ع) که اگر مردم خوبی و محاسن ما را بدانند از ما تبعیت می‌کنند، افزود: یکی از ابزار برای معرفی و انتقال محاسن رسانه است.

موسوی اظهار کرد: با توجه به سند توسعه کمی و کیفی زیارت که حاصل مطالعه سه ساله اندیشمندان استان بوده، از رسانه به عنوان یکی از دسته‌های تعریف شده برای تحقق اهداف نام برده شده و کارگروه زیارت رضوی که متشکل از رسانه‌های فعال استان است نیز با هدف در کنار هم قرارگرفتن ظرفیت‌ها به منظور تحقق ترویج و توسعه فرهنگ رضوی، مدت یک سال است که فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در خراسان رضوی رسانه‌های با سلایق گوناگون سیاسی فعالیت دارند، بیان کرد: وجه مشترک این رسانه‌ها امام رضا(ع) است و در حوزه زیارت در کنار هم قرار می‌گیرند و این ظرفیت کمی نیست که تاکنون به آن کم‌توجهی شده است.

مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه انتظار ما این است که رسانه‌ها رسالت خود را به نحو مطلوب انجام دهند، یادآور شد: خوشبختانه فرهنگ رضوی در تمامی حوزه‌ها حرفی برای گفتن دارد.

موسوی تأکید کرد: موفقیت نهایی زمانی اتفاق می‌افتد که میان رسانه‌ها همگرایی وجود داشته باشد.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار