معاون ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم از فعالیت ۵۰۰ گشت تذکر لسانی در استان قم خبر داد و گفت: اقدامات فراوانی ازجمله تشکیل شورای امربه‌معروف در بانک‌ها و پیگیری تخلفات صنفی و امضای تفاهم‌نامه با حوزه‌های علمیه انجام‌شده است.
کد خبر: ۵۷۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، محسن وفادار در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، به فعالیت‌های این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح دفتر شورای تخصصی امربه‌معروف در اتاق اصناف، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز خواهران و برادران و اجرای طرح تذکر اسلامی در مناسبت‌های مختلف ازجمله اقدامات انجام‌شده در این مجموعه است.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر در مجموعه‌های مختلف استان قم برگزارشده است، افزود: آموزش صدور کارت برای هزار و 100 طلایه‌دار صورت گرفته است.

معاون ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم از فعالیت 500 گشت تذکر لسانی در استان قم خبر داد و عنوان کرد: اقدامات فراوانی ازجمله تشکیل شورای امربه‌معروف در بانک‌ها، پیگیری تخلفات صنفی و امضای تفاهم‌نامه با حوزه‌های علمیه در راستای ایجاد مؤسسه تخصصی امربه‌معروف، استفاده از متون مرتبط در حوزه‌های علمیه، حمایت از پایان‌نامه‌ها و تربیت مربی در رشته‌های تخصصی در این عرصه تشکیل‌شده است.

وی تأکید کرد: برگزاری مراسم تجلیل از طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر، تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر منطقه پردیسان و تخصصی مساجد و بقاع متبرکه، دیدار با نمایندگان مردم قم، برگزاری نشست هم‌اندیشی با مسئولان اصناف و برگزاری گردهمایی بزرگ طلایه‌داران از دیگر اقدامات این مجموعه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار