فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۷۲۷ فقره سرقت و دستگیری ۵۸۴ نفر سارق در بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 02 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سرهنگ "حسین براری" در جمع خبرنگاران افزود:در ماه گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کمک کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح شهرستان و ماموران یگان امداد و فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در پی انجام این طرح ۷۲۷ مورد سرقت کشف و ۵۸۴ سارق دستگیر شدند، افزود: بیشترین سرقت‌ها مربوط به سرقت قطعات خودرو با ۲۳۳ فقره و وسایل داخل خودرو با ۱۷۰ فقره بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در همین راستا و در یک ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد ۷۷۲ دستگاه خودرو و ۵۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی توقیف و به پارکینک دلالت دهند.

سرهنگ براری اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادین متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر در بهمن ماه موفق شدند ۳۹۳ معتاد و مواد فروش را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز موفق شدند ۵۲ نفر قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضایی معرفی کنند.

سرهنگ براری تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار