مدیرکل کمیته امداد امام استان کرمان؛
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: مردم کرمان در سال گذشته در جشن نیکوکاری سه میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۵۷۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 07 March 2018

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم جشن نیکوکاری که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان آموزش‌وپرورش کرمان برگزار شد، گفت: جشن نیکوکاری مقدمه کار خیری است که دانش‌آموزان باید انجام دهند و همیشه دلشان به سمت بچه‌هایی باشد که پدر خانواده را ازدست‌داده‌اند و نیازمند هستند.

 وی از توزیع 400 هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان کرمان به ‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان خبر داد و افزود: کمک‌هایی که در قالب جشن نیکوکاری در مدارس جمع‌آوری می‌شود، بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس توزیع خواهد شد.

 صادقی تصریح کرد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری مستقر در سراسر استان و میعادگاه‌های نماز جمعه نیز در روزهای پنجشنبه ۱۷ و جمعه ۱۸ اسفند جاری کمک ‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار جوانه لبخند می‌کاریم به مناسبت آغاز سال نو و به‌منظور کمک به خانوارهای نیازمند در استان کرمان در حال برگزاری است، گفت: خیران کرمانی می‌توانند با شماره‌گیری ۹۶۸۸۷۷ و یا با شماره‌گیری کد اینترنتی #۰۳۴*۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی جهت دستگیری از نیازمندان و ایتام اقدام کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) به برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در راستای فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون، همه همت خود را برای کمک به نیازمندان باکار گرفته است.

 وی به برپایی جشن نیکوکاری در سراسر کشور در آستانه سال نو اشاره کرد و افزود: نیکوکاری از اصول زندگی نیکان و متقیان است و امروز دانش‌آموزان ما انفاق نشاط، شادی و امیدواری را با برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس به نمایش می‌گذارند و این جشن از این بابت ارزشمند است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیمرادی تأکید کرد: روحیه نیکوکاری، خیررسانی و برون رفتن از خودخواهی با برگزاری این‌گونه جشن‌ها در جامعه نهادینه می‌شود و جامعه از درون رویش و پویش خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار