با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛
همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) با حضور آیت الله مکارم شیرازی استودیو ۱۱۰ مرکز رسانه‌ای ولایت افتتاح و کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 10 March 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاح استودیو ۱۱۰ مرکز رسانه‌ای ولایت و همچنین آغاز فعالیت کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی شامگاه جمعه در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام رفعتی، مدیر مرکز رسانه‌ای ولایت در این مراسم طی سخنانی تأسیس این مرکز را از یکی از اقدامات آیت الله مکارم شیرازی دانست و گفت: این مرجع تقلید با آینده نگری و تدبیری که داشتند این مرکز را تأسیس نمودند که اکنون به چند زبان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این شبکه در عصر جنگ نرم وظایف خود را به خوبی می‌داند و انجام می‌دهد، افزود: در ابتدای سال آینده این شبکه به زبان انگلیسی هم افتتاح خواهد شد و امیدواریم بتوانیم شبکه چهارم و پنجم را که به زبان اسپانیایی خواهد بود را هم به زودی افتتاح کنیم.

رئیس مرکز رسانه‌ای ولایت، تصریح کرد: کسانی که در کار خیر می‌خواهند اموالشان را صرف کنند می‌توانند در نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) و مقابله با دشمنان اسلام و اسلام هراسی و شیعه ستیزی که از اهداف شبکه ولایت است ما را کمک کنند.

وی در ادامه به آغاز فعالیت رسانه‌ای کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی خبر داد و افزود: این کنگره در ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود که برای این منظور از همین استودیو ۱۲۰ برنامه زنده در شبکه فارسی ولایت و عربی الولایه خواهیم داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار