رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از موفقيت چهره مستعد و آينده‌دار پينگ‌پنگ قم در كسب مقام نايب‌قهرماني رقابت‌هاي كشوري خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 11 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمد عموئیان اظهار کرد: چهره موفق و مدال‌آور تنیس روی‌میز قم در مسابقات کشوری این رشته سیدعلی سجادیان است که به عنوان یکی از نخبه‌های این رشته از رده‌های سنی پایه پیشرفت خود را آغاز کرده و در آینده‌ای نزدیک از وی در میادین مهم داخلی و بین‌المللی بیشتر خواهیم شنید.

وی ادامه داد: سجادیان به واسطه تمرینات منظم و همت و پشتکار خوب خود، خیلی خوب در این رشته پیشرفت کرده و به نمایندگی از هیأت تنیس روی‌میز استان قم در مسابقاتی به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و محیط زیست به میدان رفت و روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی هیأت تنیس روی‌میز شهرستان دهلران به انجام رسید و تعداد 25 پینگ‌پنگ باز شرکت کننده در آن در رده سنی آزاد برای به دست آوردن عناوین برتر جدالی نزدیک و حساس داشتند.

وی خاطرنشان کرد: نماینده شایسته هیأت تنیس روی‌میز قم برای رفتن روی یکی از سکوهای برتر با حریفانی از شهرهای دهلران، ایلام، شوش دانیال و پل دختر به رقابت پرداخت و سیدعلی سجادیان از قم به عنوان نفر سوم مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میدان رفت.

عموئیان با اشاره به عملکرد سجادیان در این رقابت‌ها، ابراز کرد: پینگ‌پنگ شایسته قم در این رقابت‌ها که مرحله مقدماتی آن در هفت گروه سه نفره و یک گروه چهار نفری به انجام رسید، عملکرد خوبی داشت و به عنوان یکی از دو نفر برتر مجوز صعود به مرحله حذفی را کسب کرد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: سجادیان با عبور از مراحل مقدماتی، حذفی و نیمه نهایی به فینال رسید و در این مسابقه به مصاف سعید نصری از ایلام رفت که نتیجه به نفع حریف رقم خورد و نماینده هیأت تنیس روی‌میز استان قم روی سکوی نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد تا یکی از ستاره‌های این دوره لقب بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار