نمایش «آش سرخ پشت پا» به کارگردانی مانی ارمغان از 21 تیر ماه جاری به مدت 20 شب در مشهد به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۵۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 05 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی تئاتر «آش سرخ پشت پا»، این نمایش نوشته خسرو امیری و به کارگردانی مانی ارمغان بوده که از 21 تیر ماه تا هشتم مرداد ماه در مشهد به روی صحنه می‌رود.

از 21 تا 26 تیر ماه ساعت 21:30 و همچنین با پایان یافتن ماه مبارک رمضان از 27 تیر تا هشتم مرداد ماه ساعت 19:30 در کارگاه تئاتر شمایل این نمایش اجرا می‌شود.

در این نمایش که «کوروش شاهونه» به ایفای نقش می‌پردازد عواملی همچون سیدحبیب قاآنی (مدیر روابط عمومی)، شیرین سبحانیان (طراح صحنه و لباس)، حجت باغانی، مصطفی موحدی‌نیا (دستیار کارگردان)، رضا ثابتی (برنامه‌ریز)، مانی ارمغان (موسیقی)، سید محمدرضا موسوی (مسئول هماهنگی و تبلیغات)، مرتضی براتی (عکاس)، حمید لرد (طراح گریم)، علی دامک (طراح نور) و مصطفی موحدی‌نیا (طراح پوستر و بروشور) نیز فعالیت می‌کنند.

داستان این نمایش روایتگر روزهای پایانی عمر یک زندانی است به نام «امیر آرتیست» که سه روز دیگر به واسطه اجرای حکم اعدام باید از این دنیا رخت بربندد.

گفتنی است؛ کارگاه تئاتر شمایل واقع در حد فاصل سناباد 45 و 47 قرار دارد و دیدن این نمایش برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی‌شود، همچنین قیمت تهیه بلیت به صورت حضوری 15 هزار تومان و خرید اینترنتی از طریق سایت مشهد گیشه "mashhadgisheh.ir" با تخفیف 12 هزار تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار