دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی سرطان گفت: مدرسه پیشگیری از سرطان به‌زودی در مشهد راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 05 July 2015
افشین افشاریان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: نخستین سمپوزیوم بین‌المللی سرطان نسترن در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این سمپوزیوم یک روزه بوده و محل برگزاری آن مرکز همایش‌های پردیس دانشگاه فردوسی مشهد است و برگزاری کارگاه‌های علمی هم در روز قبل از برگزاری این سمپوزویم (8 مهر ماه) پیش‌بینی شده است.

افشاریان گفت: نخستین سمپوزیوم بین‌المللی سرطان نسترن با سه محور اصلی پیشگیری و تشخیص سرطان، مدیریت و درمان سرطان و تحقیقات بنیادی و ملکولی سرطان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون 65 نفر جهت شرکت در این سمپوزیوم ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی حضور 500 نفر را کرده‌ایم، همچنین تاکنون 15 نفر از محققان خارج از کشور ثبت نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی مدرسه پیشگیری از سرطان در مشهد راه‌اندازی می‌شود تا به منظور آگاهی دادن به مردم در جهت تشخیص و درمان آن اقدامات لازم صورت پذیرد و حاضران در این کلاس‌ها نکات آموزشی مطرح شده را به اعضای خانواده و اطرافیان خود منتقل می‌کنند.

افشاری تاکید کرد: تجاری سازی در رابطه با بحث عملیاتی شدن و کاربردی شدن تحقیقات بسیار مهم است که در این رابطه در ایران ضعف داریم و فاصله‌ای میان محققان و سرمایه‌گذاران وجود دارد که باید با تلاشی مضاعف این فاصله را کاهش دهیم.

علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم می‌توانند آثار و مقالات خود را تا تاریخ 31 تیرماه به آدرس مشهد بولوار ملک آباد، خیابان قدس، قدس 9، پلاک 59، واحد شماره 3، دفتر مرکز پیشگیری سرطان نسترن ارسال کنند، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی: WWW.NASTARANSYMPOSIUM.COM مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 05137667760 در تماس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار