رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌همراه استاندار خراسان رضوی از ایستگاه راه‌آهن مشهد بازدید کرد.
کد خبر: ۵۸۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 24 March 2018

به گزارش تابناک : علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری که به استان خراسان رضوی سفر کرده است، امروز جمعه ۳ فروردین به‌همراه علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، محمدرحیم نوروزیان فرماندار مشهد و جمعی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر این استان از بخش‌های مختلف ایستگاه راه آهن مشهد بازدید به‌عمل آورد.

در این بازدیدها محسن ضیایی‌مهر مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی به معاون رئیس‌جمهوری توضیحاتی را درخصوص فعالیت‌ها، اقدامات و خدماتی که به زائران و مسافران در ایستگاه راه‌آهن مشهد عرضه می‌شود ارائه کرد.
معاون رئیس‌جمهوری امروز از بخش‌های مختلف این ایستگاه از جمله موزه ریلی راه‌آهن، ایستگاه سکوی توقف قطار، نمایشگاه فرهنگی اتاق کنترل حرکت قطارها و... بازدید کرد.

مونسان در این بازدید بر ارائه خدمات شایسته به زائران علی بن موسی‌الرضا تاکید کرد. معاون رئیس جمهوری همچنین به‌همراه استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان استان با حضور در سالن استقبال از مسافران قطار با اهدای گل از مسافران نوروزی استقبال کرد و به آن‌ها خوش‌آمد گفت.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین در اتاق کنترل حرکت قطارها به‌صورت مستقیم با ایستگاه راه‌آهن نیشابور ارتباط مستقیم برقرار کرد و در جریان نحوه عرضه خدمات به گردشگران در این ایستگاه قرار گرفت.

 

 

 

منبع : خبرداغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار