مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در چهارمین روز سال جدید 9 مورد حریق در شهر شامل چهار مورد منزل، دو مورد خوردو و یک مورد درخت و دو مورد ضایعات اطفا شد.
کد خبر: ۵۸۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۱ 26 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بالغ بر 25 عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در شهر قم انجام شده است اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل نجات، اطفای حریق و ایمن‌سازی بوده است که همشهریان با تماس با سامانه 125 اطلاعات آنها را در اختیار گذاشته بودند.

وی با بیان اینکه 12 ایمن سازی در چهارمین روز فروردین انجام شده است افزود: این عملیات‌ها شامل چهار مورد بازگشایی درب، دو مورد بریدن قفل، سه مورد نشت سوخت خودرو، یک مورد سقوط تیر برق، یک قطع آژیر، یک مورد آب افتادگی بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه چهار مورد عملیات نجات در روز چهارم فروردین انجام شد خاطرنشان کرد: این عملیات‌ها شامل یک مورد نجات از داخل آسانسور، یک مورد محبوسی، یک مورد گیر کردن پای کودک لای پل و یک مورد سقوط شخص از طبقه اول ساختمان نیمه کاره بود که امدادرسانی لازم در آنها انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین روز سال جدید 9 مورد حریق در شهر شامل چهار مورد منزل، دو مورد خوردو و یک مورد درخت و دو مورد ضایعات اطفا شد.

جعفری با اشاره به نظارت 24 ساعته بر روند اسکان اضطراری زائرین در بوستان‌های شهر اظهار کرد: سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی در راستای کاهش حوادث احتمالی و بالا بردن ضریب ایمنی زائرین و مسافرین اقدام به توزیع بروشورهای حاوی نکات ایمنی در سطح بوستان‌ها و پارکینگ‌ها کرده تا با مطالعه آن و توجه به تذکرات ایمنی گشت‌های پیاده، ایامی بدون حوادث را سپری کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار