میانگین دمای روزانه در خراسان رضوی 20 درجه افت می کند.
کد خبر: ۵۸۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 31 March 2018

به گزارش تابناک : رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای روزانه هوا در مناطق مختلف این استان به میزان 20 درجه برای روزهای ابتدایی  این هفته کاهش می یابد.

یحیی قاینی پور افزود: بیشینه دمای  هوا در مشهد که دیروز به 34 درجه سلسیوس رسید امروز وفردا شنبه و یکشنبه به ترتیب تا 24 و 12 درجه سلسیوس افت خواهد کرد.
وی ادامه داد: از 13 فروردین دوباره شاهد افزایش دمای روزانه هوا در خراسان رضوی خواهیم بود بطوری که برای روز دوشنبه  بیشینه دمای هوا در مشهد 14 درجه پیش بینی شده اما روز سه شنبه به 25 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت با روند کاهشی بین 16 تا هفت درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
وی افزود: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک نیز در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می شود و در طول امروز ادامه دارد. به همین خاطر احتمال بروز خسارت در برخی از مناطق به ویژه نوار شرقی استان وجود دارد.
قاینی پور ادامه داد: از عصر امروزبارشهای پراکنده رگباری در نواحی شمالی وغربی خراسان رضوی آغاز می شود که به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار