مدیرکل آموزش و پرورش یزد خبر داد؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اعلام پایان کار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در یزد، گفت: از28 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی 44 هزار و 916 خانوار با جمعیت 161 هزار و 699 نفر درمدارس و مراکز رفاهی استان یزد اسکان یافتند .
کد خبر: ۵۸۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 03 April 2018

«عباسعلی دانافر» با اشاره به فعالیت ستاد اسکان نوروزی در استان، اظهار کرد: در مجموع ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان یزد با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های خود در مراکز رفاهی و 412 مدرسه زمینه اسکان 371 هزار و 908 «نفرروز» را درسراسر استان فراهم نمود .

وی با اشاره به ضریب ماندگاری مسافران در یزد، افزود: میهمانان نوروزی به طور میانگین 2.3 در یزد حضور داشتند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بنا به اعلام سامانه آماری وزارت آموزش و پرورش از نظر تعداد خانوار اسکان یافته در استان‌ها، استان یزد بعد از استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان و بوشهر درجایگاه هفتم کشور قرار دارد.

دانافر درمورد رتبه بندی شهرستان‌های استان از نظر آمار پذیرش، تصریح کرد: شهرستانهای زارچ، اشکذر، اردکان، میبد، مهریز، تفت، ابرکوه، خاتم، بافق و مروست بعد از ناحیه یک و ناحیه دو یزد به ترتیب بیشترین آمار اسکان مسافران را داشتند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان یزد علاوه بر مراکز رفاهی و خانه‌های معلم سه هزار 800کلاس درس را در412 مدرسه به اسکان میهمانان نوروزی اختصاص داد و یک هزار 200 نفراز فرهنگیان اعم از عوامل ستادی، اجرائی، مدیران و سریداران مدارس در 17 پایگاه خدمات اسکان نوروزی را به میهمانان ارائه کردند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار