مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با اقدامات انجام شده در سال گذشته، شاخص گازرسانی استان در دو بخش شهری و روستایی ارتقای قابل ملاحظه ای یافت.
کد خبر: ۵۸۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ 03 April 2018

به گزارش تابناک : سید حمید فانی با بیان این مطلب اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و پیگیری مداوم مدیران و مسئولان کشوری و استانی در سال 96، جهش قابل ملاحظه ای در گازرسانی استان ایجاد شد.
وی با اشاره به تحقق 100 درصدی شعار سال گذشته این شرکت مبنی بر "گازرسانی هر 12 ساعت به یک روستا" اظهار کرد: در سال 96، گازرسانی به شهر همت آباد از توابع شهرستان فیروزه و 365 روستای استان با جمعیتی بالغ بر 53 هزار و 619 خانوار و اعتبار دو هزار و 741 میلیارد و 100 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فانی ادامه داد: در همین مدت عملیات گازرسانی به شهر "بار" نیشابور و 383 روستای دیگر استان نیز با 45 هزار و 361 خانوار و اعتباری معادل سه هزار و 213 میلیارد و 953 میلیون ریال آغاز شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون از دو هزار و 530 روستای واجد شرایط بهره مندی از نعمت الهی گاز، یک هزار و 799 روستا گازدار، و تعداد مشترکان گاز روستایی و شهری استان نیز به دو میلیون و 141 هزار مورد رسیده که از این تعداد یک میلیون و 727 هزار مشترک شهری و 414 هزار مشترک نیز روستایی هستند.
فانی افزود: با اقدامات انجام شده، در حال حاضر 72 شهر با ضریب نفوذ 99.9 درصد از مزایای شبکه گازرسانی برخوردارند و عملیات اجرایی گازرسانی به شهر'بار' به عنوان تنها شهر واجد شرایط فاقد گازطبیعی استان نیز با شتاب مطلوبی در حال انجام است.
وی اضافه کرد: با اتمام پروژه های در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز روستایی در خراسان رضوی به 94 درصد خواهد رسید. 

 

 

 

منبع : شهرآرا آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار