فرماندار دره شهر گفت: طی ایام نوروز بیش از 50 هزار نفر در مراکز اقامتی شهرستان اسکان داده شده اند و بیش از 120 هزار نفر طی ایام نوروز در اماکن تاریخی، طبیعی و مذهبی شهرستان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۵۸۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 04 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اکبر شفیع زاده اظهار داشت: طی ایام نوروز بیش از 50 هزار نفر در مراکز اقامتی شهرستان اسکان داده شده اند و بیش از 120 هزار نفر طی ایام نوروز در اماکن تاریخی، طبیعی و مذهبی شهرستان بازدید کرده اند.
 

وی با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین گردشگر را در سراسر استان ایلام داشته است، گفت: تنگه بهرام چوبین، پل تاریخ گاویشان، شهر تاریخی سیمره و...بیشترین بازدید را در سطح شهرستان داشته اند.

فرماندار دره شهر یادآور شد تاکید کرد: موزه باستان شناسی، پل های تاریخی، قلعه های تاریخی، چشم انداز طبیعی رودخانه سیکان، سراب، سیمره، دامنه ای کبیرکوه، منطقه گردشگری سراب دره شهر، تنگه یوژاندر و ... از دیگر آثار مورد بازدید گرشگران و مسافران بوده است.

شفیع زاده اضافه کرد: در بحث امنیتی و انتظامی تمهیدات مناسبی در این راستا اتخاذ شده تا مسافران و گردشگران نوروزی با خاطره ای خوش این ایام را در شهرستان سپری کنند.

وی گفت: بیش از 200 مکان برای اسکان گردشگران در سطح شهرستان دره شهر طی ایام نوروز پیش بینی شده بود.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار