مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از مجموع ۱۶ هزار حلقه چاهی که در خراسان رضوی وجود دارد حدود ۷۰۰۰ حلقه غیرمجاز هستند.
کد خبر: ۵۸۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 04 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ حسین جعفری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه انسداد چاه‌های غیرمجاز  وجود دارد این است که قوانین سختگیرانه آنگونه که باید برای این امر وجود ندارد.


وی با بیان اینکه در سطح استان خراسان رضوی هم اکنون 16 هزار حلقه چاه فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: از این میزان در حدود 7000 عدد حلقه غیرمجاز هستند و اقدامات انسداد آنها در دست انجام است.


مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی میزان تعهد استان برای انسداد چاه‌های غیرمجاز در سال گذشته را هزار حلقه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه شرکت آب منطقه‌ای توانسته با به‌کارگیری صد درصدی نیروهای خود 2 برابر این تعداد یعنی 2000 حلقه چاه را مسدود کند.


جعفری ادامه داد: متأسفانه همانطور که گفته شد قوانینی که برای حفر چاه گذاشته می‌شود آنگونه که باید بازدارنده نیست و افراد بعد از انسداد چاه مجددا به این کار مبادرت می‌ورزند.


وی تأکید کرد: با این بازرسی‌ها همچنان ادامه داشته و با اینکه در سال گذشته تعداد 55 حلقه دستگاه حفاری غیرمجاز از اطراف شهرستان مشهد جمع‌آوری شد از ابتدای امسال نیز یک دستگاه غیرمجاز دیگر از همین محدوده کشف شده است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار