رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگری خراسان رضوی گفت: تورهای گردشگری خارجی از مبدا خراسان رضوی کاهش یافت.
کد خبر: ۵۸۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 05 April 2018

به گزارش تابناک : سعید ولی‌زاده اظهار داشت: بررسی‌های آمار تورهای گردشگری خارجی نشان می‌دهد سفرهای خارجی از مبدا استان کاهش یافته است.

وی افزایش نرخ ارز را یکی از دلایل کاهش سفرهای خارجی اعلام کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری در مراکز گردشگری و تفریحی داخلی به ویژه استان نقش زیادی درجذب گردشگردارد که باید برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شود. 

ولی زاده درباره اقدامات نوروزی این انجمن گفت: تشدید نظارت‌های انجمن در ایام نوروز از 25 اسفند آغاز و تا 20 فروردین ادامه دارد.در این ایام 200 واحد از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی تحت پوشش انجمن در استان بازدید شده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگری خراسان رضوی تصریح کرد: 20 مورد تخلف در زمینه عدم عقد قرارداد با مسافر و عدم رعایت موارد فنی  توسط بازرسان این انجمن گزارش شده که برابر قوانین اقدام لازم در ان زمینه انجام شده است.

وی گفت: هم چنین بازدید از فرودگاه و حضور در کانتر پروازهای چارتری به مقاصد داخلی و خارجی، گفت و گو با مسافران پروازهای خروجی و نظارت بر فرآیند کنترل مدارک آن ها، کنترل پروازهای آنتالیا، ارمنستان و گرجستان و همچنین پروازهای خروجی به مقصد امارات و عراق از دیگر اقدامات نظارتی این انجمن بوده است.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار