سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: آموزش مهمترین مسئله برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی مصرف آب در استان یزد است.
کد خبر: ۵۸۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 07 April 2018

محسن صادقیان در جلسه کمیته فنی کارگروه سازگاری باکم آبی در استان یزد که با حضور نماینده مردم شریف شهرستان‌های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ستادی حوزه آب استان و حوزه عمرانی استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه بسیاری از موارد را می‌توان در حوزه سازگاری با کم آبی در استان یزد انجام داد اظهار داشت: تجدید دوباره آب‌های شرب و صنعتی یکی از راه‌های قابل بررسی در این زمینه است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد افزود: جداسازی آب شرب و غیر شرب، تأمین آب از منابع پایدار و آب‌های ژرف و اعماق زمین و همچنین تغییر در استفاده از کولرهای آبی و شیرهای آب منازل از دیگر مواردی است که می‌توان در جهت سازگاری با شرایط کنونی کم آبی استان یزد مورد بررسی قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کنونی در استان یزد نیاز است که تمام موارد و راهکارهایی که می‌تواند به ما در جهت مصرف بهینه آب کمک کند مورد بررسی قرار گیرد.

صادقیان آموزش را یکی از مهمترین مسائل برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی مصرف آب در استان یزد دانست و گفت: آموزش در همه زمینه‌ها، موجبات موفقیت در امور را فراهم می‌کند که در مسئله آب نیز باید مورد توجه باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه نیازمند برنامه‌های کوتاه و بلند مدت برای ایجاد وضعیت پایدار در استان یزد هستیم خاطرنشان کرد: در این زمینه بخش‌های مختلف اعم از بخش خصوصی و غیره باید به دنبال تدوین برنامه اجرایی اضطراری در سال جدید باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار